غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر گفت:‌باید دید از بحران در ایران چه کسانی سود خواهند برد. قطعاجبهه ضد انقلاب که در راس آن آمریکای خبیث و صهیونیسم، همواره به دنبال ایجاد دلهره و ناامنی در بین ملت ایران بوده و هستند.

شريعتي بهشهر

همشهری‌آنلاین- گروه سیاسی: نماینده مردم بهشهر در مجلس درباره مسمومیت‌های دانش‌آموزان گفت: با یک نگاه دقیق به موضوع باید دید چه کسانی از این وضعیت سود می‌برند.

غلامرضا شریعتی افزود: یقینا ضد انقلاب و دشمنانی که دنبال چنین موضوعاتی هستند از این مسائل سود خواهند برد تا وضعیت کشور را بحرانی جلوه داده و نا امنی را در کشور توسعه دهند.
وی ادامه داد: اولین گمانه زنی‌ها به سوی جبهه ضد انقلاب می‌رود که در راس آن آمریکا خبیث و صهیونیسم است. طبیعی است که از این نوع ناامنی ‎ها، ایجاد دلهره در بین ملت و خانواده دانش‌آموزان سود خواهند برد.

شریعتی ادامه داد: از این رو اینکه گفته شود گروه هایی همچون منافقین یا کشورهایی چون اسرائیل ‌پشت ماجرا هستند و چنین برداشتی از این حادثه شود،دور از ذهن نیست. اما در هر حال باید مسئولان و دستگاه  امنیتی کشور راجع به این موضوع اظهار نظر و برای مردم شفاف سازی کنند. طبیعی است بهره برداران و منفعت طلبانی که از این حوادث سود می‌برند، جبهه ضد انقلاب خارجی و داخلی کشور ما هستند و بنابراین انگشت نشانه به سوی آنها خواهد رفت.

این نماینده گفت: اتفاقاتی که در چند ماه اخیر در کشور ما رخ داده است، باید ملت ایران را هوشیار کرده باشد که دشمن تلاش خواهد کرد که از هر اهرم و موضوعی استفاده کند تا مشکلات کشور را چندین برابر نشان دهند. مردم نیز باید خونسردی خود را حفظ کرده و مسئولان نیز باید با دقت بیشتری به دنبال حل این مشکل باشند.

کد خبر 745369
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha